Welkom Sint en Piet

Nog 3 nachtjes slapen en dan komen ze, Sint en Piet.
Om Sint en Piet welkom te heten heb ik vandaag het volgende gemaakt:


 
Op het keukenraam een decoratie van vinylfolie gesneden met de
 
Verder heb ik ook nog een vlaggenlijn gemaakt met de tekst welkom.

 
Ook deze afbeelingen en de letters zijn gesneden uit vinylfolie met de Silhouette Cameo.
Het viel niet mee om tussen de buien door en met de wind die er stond een duidelijke foto te maken.
Hieronder nog 2 detailfoto's van Sint en Piet.
 
 



Vorig jaar dit eenvoudige Sinterklaaskransje al gemaakt.
 
 
 En nu op het strooizakje/cadeauzakje ons huisnummer gemaakt met flexfolie.
 
Kijk voor meer info over de Silhouette Cameo (snijplotter) en de vinyl - en flexfolie op: www.jaliska.nl
 
 
Free-file:Wil je het snijbestand (studio file) met de Sint en Piet gratis ontvangen stuur dan een mailtje naar:



Vandaag is het ook alweer de eerste Adventszondag.
Ook voor advent heb ik een aantal dingen gemaakt, die ik in de loop van de week zal laten zien.

Vriendelijke groet,

Marleen



 

Reacties

  1. Sint en Piet gaan jullie deurtje zeker niet voorbij met al deze leuke versieringen:) veel plezier!!
    en ik kijk uit naar de foto's van je boompje, ik ben heel benieuwd!

    fijne week!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welke Cricut snijmachine kiezen?

Silhouette Curio

Berlijn, nieuwe Cricut producten en acties