Zalm kleurig roosje in brocante vergiet

Op mijn zoektocht in de tuin naar een geschikt plekje om dit papieren roosje te fotograferen viel mijn oog op mijn emaille vergiet.
Deze vergiet heb ik gevuld met een mosbol.
In het najaar heb ik hem gedecoreerd met wat malus appeltjes en in het voorjaar heb ik er wat bolletjes tussen gestopt voor een leuk effect.
Nu vond ik het wel een leuk plekje om het papieren roosje gemaakt door mijn schoonmoeder te fotograferen. (Het roosje is met de Silhouette gesneden en heeft langs de randen een kleurtje gekregen met een beetje inkt.)



Eigenlijk wilde ik de foto bewerken en alleen het roosje uitsnijden, maar vond het brocante tintje zo met vergiet erbij ook wel leuk.



En hier nog even een foto van het vergiet met de malus apppeltjes.






Reacties

  1. Ik hoorde al van 't roosje, maar in 't echt is die nog veel mooier! Mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welke Cricut snijmachine kiezen?

Silhouette Curio

Berlijn, nieuwe Cricut producten en acties